wtorek, 9 października 2012

DIY- zrób to sam


Cześć 
W szkole nauka,nauka i jeszcze raz nauka.. Mam zamiar dodawać posty regularnie, chciałam dodawać codziennie, ale mi nie wyszło, bo a to na sprawdzian się nauczyć,a  to znowu recenzje,rozprawki itp. Przejdźmy do tematu dzisiejszego postu, czyli DIY- zrób to sam. Można zrobić samemu wiele wspaniałych rzeczy tylko trzeba ruszyć wyobraźnią. Na wakacje zrobiłam sobie koszulę ombre . Kupiłam sobie zwykłą koszulkę białą taką jak na wf, a następnie kupiłam farbę do tkanin i zrobiłam i wyglądała świetnie, ale niestety ją zgubiłam. A wy robiliście coś sami ?


Zdjęcia brane z stylowi.pl

2 komentarze:

  1. ja jedynie skracalam spodnie :) bardzo fajne inspiracje :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne pomysły, szczególnie ta kopertówka mi się podoba :) A tuszu używam akurat z avonu little red dress ( nie jestem za bardzo zadowolona) ale nakładam go szczoteczką lancome hypnose (mini)

    OdpowiedzUsuń