sobota, 6 października 2012

Fryzury

Hej
Pierwszy miesiąc szkoły zleciał mi tak szybko, że nawet nie zdążyłam się obejrzeć. Jednak nadszedł czas już ostrej nauki,wrzesień to początki, nie było  tak ciężko. Tym bardziej, że jestem w trzeciej klasie gimnazjum i jest większy nacisk na naukę,bo już w kwietniu testy gimnazjalne, których tak bardzo się obawiam..Przejdźmy do dzisiejszego postuw którym przedstawię wam kilka fryzurktóre przykuły moją uwagę. 


                                                                                                 zdjęcia brane z LINK

12 komentarzy:

  1. lubię takie instrukcje z fryzurkami krok po kroku ;) a testy, to będzie pikuś, zobaczysz ;*
    co do pędzelka, to polecam gorąco ;) zapraszam do mnie ponownie

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem pierwsza obserwatorka XDD ja tez niedawno dopiero zaczelam blogowanie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. mialam tak samo jak ty:) mam nadzieje ze bedziemy sie odwiedzac. pozdrawiam. rowniez zycze powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnia najbardziej przypadła mi do gustu :) ale sama napewno jes nie wykonam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia w prowadzeniu bloga :)
    jak chcesz to możemy obserwować się nawzajem ?

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za komplement w sprawie włosów, właśnie myślałam czy by nie podciąć końcówek bo są jakieś nie równe heh :) A co do fryzur to są niesamowite, na pewno którąś wypróbuję!
    Ja również obserwuję i pozdrawiam :)
    http://www.rainbow-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się fryzura nr 3 :) Zapraszam do mnie jeśli będzisz mieć czas http://kosmetyki-dagmary.blogspot.com/ Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne inspiracje :)
    Dziękuję za miły komentarz. Obserwuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne fryzurki, mi by w życiu takie nie wyszły :<

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ładniutkie są ;) szczególnie ostatnia.

    OdpowiedzUsuń